Gerda van Galen
MarketingWaarom Van Galen Training & advies?
Uitgesproken. Dat kan aanspreken of niet. Spreekt het je niet aan, dan val je niet binnen mijn doelgroep.Veel bedrijven hebben het gevoel iedereen te moeten bedienen en kiezen daarmee voor een 1001 aanpak die iedereen en tegelijk niemand aanspreekt. Gemiste kans, want de kans dat je allesreiniger of wc-papier verkoopt en je op de hele Nederlandse populatie richt is klein.
Herkenbaar, dat in ieder geval. Al meer dan 10 jaar werk ik met veel plezier samen met bedrijven die zichtbaar resultaat willen. Die op basis van cijfers werken of dat willen doen. Bedrijven die ergens voor durven te staan. Zonder een duidelijk doel, een ‘why’ die je doorvertaald naar een tastbare ‘how’ en ‘what’ kom je niet zo ver. Net zo min als zonder duidelijke maandrapportages waarna je kan sturen op resultaat.
Denk je dat dit bij de organisatie of het bedrijf waar jij werkt, of die je aanstuurt beter kan? En ben je bereid daar ook actie op uit te zetten? Dan kan ik je wellicht helpen. Wellicht, want zonder klik en vertrouwen gaat het niet werken.
Training en advies. Voor mij een gouden combinatie. De afwisseling houdt mij scherp. Een aantal maanden undercover bij een bedrijf of organisatie en af en toe in die maanden een training of lezing. Vandaar dus de bedrijfsnaam.
Voor wat voor bedrijven ik werk? Bedrijven die echt iets willen. Familiebedrijven tot ministeries. Vrij breed dus. Op verzoek kan ik je uitgebreidere referenties sturen. Lezingen en trainingen heb ik gegeven aan de meest uiteenlopende doelgroepen in de meest bijzondere plekken en locaties in het land. Lang leve de goede navigatie in mijn auto.
Wat krijg je wanneer je met mij samenwerkt?
Meer dan 10 jaar ervaring
”>
Bonusboek(en)
Samen gaan we voor resultaat
Wanneer je mij uitnodigt gaan er dingen veranderen. Je betaalt me natuurlijk niet zonder reden. Succes moet meetbaar zijn. Wel inspirerende sessies en een heldere positionering (mocht die nog niet helemaal scherp zijn), geen luchtkastelen. Maandrapportages gebaseerd op cijfers. Zodat je precies weet waar je op moet sturen. Zodat je me na een tijdje een enthousiast mailtje stuurt dat de ‘Return on Investment’ inzichtelijk en gestegen is.
Hoe leuk het ook zo zijn, dat gaat niet magisch vanzelf. Hard werken dus. Voor mij, maar ook voor medewerkers in de organisatie. Zodat we met elkaar snel resultaat halen. Als geboren en getogen Groningse ben ik direct en durf ik snel de vinger op de zere plek te leggen. Zodat we daarna kunnen bouwen. Wordt iedereen beter van.

Snel resultaat? Begin hier:
Artikelen
- De 5 boeken die iedereen met interesse in marketing moet lezen
- Waarom een SPRINTweek werkt
- Werk jij al met het Business Model Canvas?
- Maak jouw volgende vergadering productiever met De hoeden van De Bono
Boeken
- Zakelijk vloggen
- Videomarketing
- Contentmarketing